Hello Kitty, Bad Badtz-Maru

.

.

Tuesday 26 May 2015

AMALI MAKMAL

Assalammualaikum semua , harini aku akan cerita tentang amali makmal yakni 'lab test' untuk course Aplikasi Komputer EPPD 1063 tahun 2014/2015 . Aku akan mulakan dengan lab test 1 aku . Lab test 1 yang dijalankan beberapa bulan yang lalu . Aku memang tak prepare langsung untuk labtest 1 aku . Lab test 1 merangkumi pelajaran dari awal sem sehingga ke masa leb test 1 . Soalan ada pasal microsoft word dan microsoft excel . Soalan untuk microsoft word aku boleh jawab lagi . Sampai ke soalan untuk microsoft excel terus aku macam taik . sebab tak prepare apa2 langsung . Padamulanya okay lah . sebab yang awal2 tu senang lagi . tapi sampai soalan unntuk formula . Terus hancur dengan graf pun buat macam taik. sebab tak prepare kan . bajet pandai sangat . haha . hamik kau . and paling worst skali kalau tak prepare kalau pandai tak pe . yang ni dah lah bengap pastu aku terlupanak bwk notes yang aku salin masa Sir ajar dalam class . dan akhirnya lingkup lah aku disitu . Aku antara orang2 yang terlambat yang kluar . Saat2 akhir tu Sir dah torture2 hmpir menangis jugak lah sebab tak dapat buat dgn cemerlang . Maka berakhir lah lab test 1 aku macam taik . hahah . Dengan iitu , aku pun mengambil inisiatif untuk lab test kedua aku dah bertobat untuk buat yang lebih baik .untuk cover markah lab test 1 yang sememangnya hancur dan disaster sngt tu . So untuk lab test 1 aku takde lah bangga diri nak kata akuhebat . tapi sebb belajar dari kesilapan . sebelum test tu aku dah practise bnyk3 kali untuk mahir kan diri dngn Access . So , masa test tu aku dah prepare like 100% maybe . haha . and aku bawak back up notes kalau2 terlupa . and akhirnya aku dapat jawaba dan habis awal . Tapi sedihnya Sir kata aku perasan bagus sebab habis awal . hampa gue . huekkkk . hahahah . Okay tu je untuk entri kali ni ,Assalammualaikum semua  :)

No comments :

Post a Comment