Hello Kitty, Bad Badtz-Maru

.

.

Friday 8 May 2015

BULU

hello semuaaaaa ;) cehh happy semacam ni  . dah kenapa? haha . harini hari jumaat .semalam dlm class sir , sir kata tema minggu ni kita pilih sendiri . mula2 pening dah sudah tak tau nak cakap pasai pa . tgh baring2 aku tgok Abi . Abi tu siapa ? hehe . post kali ni aku nak cakap pasal Abi lah . Abi tu my pet yg comel sangat3 . comeltakkkkk? this is species of guinea pig . comel sngt kan . geram dia ni . gemuk sngt .kuat makan . say Hi to Abi . hehehe . Act aku suka haiwan berbulu .kucing,anjing,rabbit,hamster . semua lah . aku baru je adopt dia sebulan macam tu . buat jadi theraphy bila stress study . sebab dia comelsngt . tp bilik aku jaditak seberapa wangi dh sekarang sbb Abi suka iyak makan iyak makan . nanti aku nak belikan kawan Abi yg betina ,so nantidapat baby .yeayyy . tak sabar sngt . hehe . okaytu je post kali ni . bubbye . say bye to Abiii .;p



No comments :

Post a Comment